Mail hackad

Är så sjukt irriterad och frustrerad just nu! Idag när jag var och fikade med en kompis så tänkte jag kolla min mail på mobilen för jag väntade på ett mail från en lärare. Men det gick inte att komma in på mailen utan det behövdes ett lönsenord. Jag skrev in mitt lönsenord som vanligt men funkade inte. Testa några gånger och sedan testa jag även med mitt gamal. Gick inte heller! Så jag tog bort mail-kontot från mobilen och tänkte fixa det igen. Samma problem. Lösenordet fungerar inte. 
 
När jag kom hem försökte jag komma in igen på mailen via datorn. Tror ni det funka? Nej! Det stod att någon annan använder min mail! Därför antar jag att den är hackad. Har nu skapat en ny mail och tagit bort den gamla från alla hemsidor jag är medlem på. Jag tryckte även att min andra mail skulle återställas så jag hoppas verkligen att det fungerar! Det ska ta 24 timmar tydligen.
 
Problemet är nu bara att jag inte kan ändra min nuvarande mail på facebook till denna nya! Det står att den nya mailen används av en annan person men fattar inte hur det går ihop? Ingen annan kan ju använda min nya mail. Alltså blir så sur på det hela. 
 
Och jag fattar inte hur folk kan bete sig så och hacka andra personers konton på det sättet! Det är ju inte snällt på något sätt. Så nu väntar jag i alla fall på att se om det går att återställa kontot om det inte går tar jag nog bort min fb och gör en helt ny istället. Vill inte ha den ansluten till ett mail-konto jag inte kan logga in på!
 
 

Kommentarer
marina säger:

Jag hade blivit så sjukt sur!

2013-12-06 | 19:29:31
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback