Skum kvällskänsla

Hello! I onsdag skedde något konstigt. Jag fick för mig att sätta mig och plugga till tentan vid 23.00. Samma sak hände idag också. Har inte kunnat koncentrera mig under hela dagen men typ vid 21.00 fick jag energi för att plugga. Och funkar mycket bättre på kvällen. Men det är ju inte så bra. Har ju inte lika mycket "tid" på mig. Eller klart jag kan sitta och plugga till sent men vill inte vända på dygnet heller precis. Så ska försöka ta tag i pluggandet imorn under dagen istället.
 
Problemet är att jag inte tycker om morgonen, förmiddagen och eftermiddagen. Eller eftermiddagen funkar ändå men gillar kvällen bäst! Efter typ kl 5 eller något sånt är dagen som bäst. Och ju närmare det kommer typ 21 tiden eller runt där desto bättre blir det. Hmm skumt... Aja ska nog fortsätta med min sammanfattning till nästa veckas tentan nu! Puss och hej!
 
 
 

Kommentarer
Ellinor säger:

SV: haha jaa ^^
okej :))

2013-11-09 | 22:31:21
Bloggadress: http://ellinorsollander.blogg.se/
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Bra att du har hittat ett sätt med att plugga bättre! :)

Svar: House är sjukt bra! Men det är ingen serie man måste se alla avsnitt, det är det som är bra med House, man missar ingenting :)

2013-11-10 | 10:57:20
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
marina säger:

sv. Har döpt honom till Chip. :)
Konstigt att du får "energi" efter kl 9 på kvällen, själv är jag redan trött då, haha. :)

2013-11-10 | 12:55:05
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback