Nya produkter

God morgon!
Vaknde för typ en timme sen och tänkte platta håret och sånt. Färgade håret igår och blev rätt nöjd. Ovanligt att se sig själv i en annan färg. Har ju inte färgat håret tidigare. Ska försöka ta en bild så jag kan lägga upp den här. 
 
Annars så var jag och köpte nya ansiktprodukter igår. Gick till apoteket och köpte nya där. Har tidigare använt från märket Mary Key dock har de på senaste tiden gjort så jag får massa finnar och min hy har torkat något extremt under ögonen. Jag vet inte om det är produkternas fel men tänkte lika bra att testa de nya. Plus att Mary Kay är så sjukt dyrt! Det är ju sjukt!
 
Köpte i alla fall ACO rengörnings lotion för torr/normal hy och ansiktscreme 3+3 torry hy. Kostade 104 kr eller något sånt så det var ju inte så farligt heller. Så hoppas det blir bättre nu. Spännande! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback