Plugg och mail

Har suttit och pluggat i en timme och måste ha paus då. Jag vet dåligt att bara plugga i en timme men lika bra att ta paus och fortsätta sen. Har suttit och sammanfattat till tentan nu. Har blivit 11 A4 sidor!!!! Sjukt mycket. Och har kvar lite att skriva. Helt fucked up! Men alla andra verkar också ha lika mycket så antar att det inte är mycket haha! 
 
Tänkte i alla fall att ändra min mail också. Den jag har nu är väldigt knepig att stava och jobbig så tänkte att det kanske är bra att ha en annan där jag använder mitt namn så blir det lättare. Man kan ju ansluta konton med varandra så ska nog göra det. Tror jag haha! Big deal alltså ;) 
 
Min kära kurslitteratur nu
 

Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Fin blogg du har :)

2013-09-24 | 13:38:17
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback