Segt värre!

Yello!
 
Har tänkt börja sätta mig och plugga nu. Var på stan tidigare förut med en kompis och köpte äntligen en sån där man hänger smycken på! Tänkte i alla fall börja plugga lite nu. Dock går det ju inte bra! Blir så svårt att börja. Har ju egnetligen inte ens börjat skolan för börjar imorn så har inte kommit in i det hela. Men tänkte i alla fall försöka läsa klart denna boken idag. Ska inte göra något ikväll vad jag vet än och tänkte därför att jag kunde lika bra läsa. Måste i alla fall försöka haha! Hoppas på att det går ;) 
 
Bilden har inget med allt annat jag skrivit men ja.. Emm den är typ rolig ju! haha!
 
Åh f*ck en serie jag tycker om börja nyss på tv:n. Ingen bra grej alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback