1 januari 2014

Gott nytt år på folket! Hoppas ni hade en bra kväll igår. Hade jag i alla fall. Var hos mina grannar och firade med lite folk. Väldigt kul! Idag har jag däremot inte gjort något. Drack inte alls mycket igår fast ändå så känns det som om jag är bakfull idag. Värsta konsigt. Så idag har varit en slapp dag och har bara kollat på tv typ. Bra start på det nya året ;)
 
Såg denna bilden här om dan btw! Haha tycker den stämmer så mycket. Visst vissa håller verkligen sina nyårslöften dock brukar det oftast bli massa babbel och inget gjort. Tror inte riktigt man förändras över en natt. De som lyckas göra det är det ju bra för :D
 
 

Kommentarer
marina säger:

sv. Gott nytt år till dig också. :)

2014-01-01 | 22:13:01
Bloggadress: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback