The Mentalist igen!

Yellloooo! Fastna imorses framför the mentalist. Dock ett gamalt avsnitt, närmare bestämt sista avsnittet på säsong 3. Så sjukt bra var det alltså! Man tror ju verkligen att han har fått tag på Red John och så blir det inte så. Serien är ju fantastisk! Brukar egnetligen inte tycka om serier med poliser och sånt för det är rätt tråkigt men denna är amazing. Tror det är för att de har en "mentalist" med typ. Tycker det är så intressant hur folk kan läsa av andras kroppspråk och sen typ veta vad de tänker! Måste lära mig det haha! Men kollar i alla fall om på de två sista ansnitten av säsngong 4 just nu. Ska kolla på sista från säsong 5 sen! 
 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Joda, den var jättebra :) Fast jag känner på mig att helgen nu kommer bli super! Har du några roliga planer för helgen? =) kram!

2013-09-13 | 11:25:23
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Hannah My Falk säger:

Den serien är också den enda "polis-serien" jag tycker om. fett bra!

2013-09-17 | 18:32:21
Bloggadress: http://newwt.blogg.se/newwt/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback