iPhone 5s

Hello!!! Glömt att blogga lite hihi ;) Nej men som de som är intresserade vet så kommer iPhone 5s imorn till Sverige! Sjukt!! Just det 5c kommer också. Fast den bryr jag mig inte lika mycket om haha. Men 5s vill jag ha i alla fall. Har ju en iPhone 4s nu och har haft den i två år tror jag? Så vill ha en ny nu då mitt abonemang ändå går ut typ. Folk får gärna tipsa på bra abonemang! Tror jag har bestämt mig för att ha en svart. Kan inte bestämma mig mellan svart eller guld ju! Båda är sjukt snygga men känns säkrare att ta svart för kommer nog tröttna på den guldiga. Plus att alla andra kommer väl ta den guldiga för den är ny ;) Men får se imorn haha!
 
Vilken är snyggast enligt folket där ute? :D
 

Kommentarer
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands säger:

Inte för att jag vill ha iPhone ( har en redan men tröttnat på det), men tror du kommer tröttna mer på den svarta. Jag ångrar sjukt mycket att jag tog svart när jag köpte min 4s...

Svar: Nej, det har jag faktiskt inte. Tittar inte på tv så mycket längre. Men jag måste ta och göra det. The Mentalist är ju sååå braaa! Vilken tid och kanal är det?

2013-10-24 | 17:00:25
Bloggadress: http://babustylee.webblogg.se
Ellinor säger:

SV: nja de är okej med mig, vart lite sjuk idag :/ men allt bra med dig då? =)

2013-10-24 | 21:53:25
Bloggadress: http://ellinorsollander.blogg.se/
Milina Salihodzic säger:

Guld!

2013-10-27 | 15:43:04
Bloggadress: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback